Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen. Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring.
Inge en Ton Akkermans
uit Dongen
Wij hebben een superleuk weekend gehad en zijn zeer gastvrij ontvangen. De accommodatie was meer dan goed en het ontbijt heerlijk. Een echte aanrader!