Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen. Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring.
Jolanda
uit Ter Aar
Wat een mooie b en b. Genoten van ons verblijf bij Petra. Haar gastvrijheid verdient zeker een 10. Heerlijk bed en wat wij ook erg waarderen is het terras buiten. Ga zo door....