Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Jolanda uit Ter Aar
Wat een mooie b en b. Genoten van ons verblijf bij Petra. Haar gastvrijheid verdient zeker een 10. Heerlijk bed en wat wij ook erg waarderen is het terras buiten. Ga zo door....
Even geduld...