Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Petra uit Zwolle
Wat een super plekje! Wij zijn 1 nachtje geweest na een mooie wandeling op de Posbank. Heerlijk om daarna te kunnen relaxen in Ubi iter. Van alle gemakken voorzien. En zo gastvrij ontvangen! Het bed sliep heerlijk, het ontbijt was erg lekker en ons verblijf eindigde met zomaar een mooi gesprek met Petra. Dit alles bij elkaar maakte ons bezoek aan Ubi iter tot een zeer waardevol uitje.
Even geduld...