Wat een super plekje! Wij zijn 1 nachtje geweest na een mooie wandeling op de Posbank. Heerlijk om daarna te kunnen relaxen in Ubi iter. Van alle gemakken voorzien. En zo gastvrij ontvangen! Het bed sliep heerlijk, het ontbijt was erg lekker en ons verblijf eindigde met zomaar een mooi gesprek met Petra. Dit alles bij elkaar maakte ons bezoek aan Ubi iter tot een zeer waardevol uitje.