Twee nachtjes verbleven in de B&B van Petra om te gaan supporten bij de Nijmeegse Vierdaagse. Er was gelijk een hele leuke "klik" omdat ons beider roots in het westen liggen, zelfs in twee woonplaatsen náást elkaar.
Warm ontvangst met een rondleiding in de schone, frisse, warme en gezellige B&B.
Goede indeling, leuk zitje binnen, terrasje buiten en een fijne badkamer met inloopdouche.
In de nacht is het er heerlijk rustig en in de ochtend hoor je de vogeltjes wakker worden.
Ontbijt op maat, wat ik het liefst 's morgens eet kon ik van Petra ook krijgen met daarbij nog een verrassing van haar kant.
Petra is een warme, gezellige, goedlachse en geïnteresseerde (gast)vrouw, alles is bespreekbaar en ze staat open voor feedback over haar B&B.
Ik ga zeker nog een x terugkomen omdat de omgeving van Doesburg uitnodigt om mooie wandelingen te kunnen maken.
Conclusie; aanrader!