1 nachtje overnacht bij Ubi Iter. Heerlijk geslapen aan de rand van Doesburg. Doesburg zelf is een leuk stadje waar je bij 'De Waag' lekker kunt eten.
Het ontbijt was erg lekker en de hoeveelheid goed ingeschat. We hebben er zeer van genoten. Het huisje is een volwaardig vakantiehuisje met goede WiFi. De host, Petra, is erg gastvrij en heeft het ons erg naar onze zin gemaakt. Aanrader voor vakanties en zakelijk overnachten.