Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Bj & An uit Sittard
1 nachtje overnacht bij Ubi Iter. Heerlijk geslapen aan de rand van Doesburg. Doesburg zelf is een leuk stadje waar je bij 'De Waag' lekker kunt eten. Het ontbijt was erg lekker en de hoeveelheid goed ingeschat. We hebben er zeer van genoten. Het huisje is een volwaardig vakantiehuisje met goede WiFi. De host, Petra, is erg gastvrij en heeft het ons erg naar onze zin gemaakt. Aanrader voor vakanties en zakelijk overnachten.
Even geduld...