Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Koen en Daniëlle uit Eersel
Wat een fijn verblijf bij Ubi Iter! Schoon, heerlijk bed, van alle gemakken voorzien, perfect dus. Extra noemenswaardig is toch wel de gastvrijheid van Petra; mijn vrouw heeft een koemelkallergie en hoe daar mee werd omgegaan was fantastisch! Kortom een echte aanrader!
Even geduld...