Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Vicky en Luc uit Geulle
1 nacht verbleven in deze erg leuke en nette B&B. Alle comfort wat je nodig hebt is aanwezig. Alles super verzorgt door Petra een lieve,leuke en vakkundige gastvrouw! Als wij hier in de buurt moeten zijn,komen we hier zeker terug. Kortom een aanrader! Vicky en Luc uit Geulle
Even geduld...