1 nacht verbleven in deze erg leuke en nette B&B.
Alle comfort wat je nodig hebt is aanwezig.
Alles super verzorgt door Petra een lieve,leuke en vakkundige gastvrouw!
Als wij hier in de buurt moeten zijn,komen we hier zeker terug.
Kortom een aanrader!
Vicky en Luc uit Geulle