Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Henk & Dora uit Hendrik-Ido-Ambacht
Wij hebben gisteren gebruik gemaakt van jullie B&B. Alles ziet er erg goed en zeer schoon uit. Prima bed en sanitair. Alles wat je nodig hebt is er. We hebben genoten van een uitgebreid ontbijt. Ook het persoonlijk contact hebben we erg op prijs gesteld. Nogmaals bedankt. Deze B&B is zeker een aanrader.
Even geduld...