Wij hebben gisteren gebruik gemaakt van jullie B&B. Alles ziet er erg goed en zeer schoon uit. Prima bed en sanitair.
Alles wat je nodig hebt is er. We hebben genoten van een uitgebreid ontbijt.
Ook het persoonlijk contact hebben we erg op prijs gesteld.
Nogmaals bedankt. Deze B&B is zeker een aanrader.