Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Rita en Margareth
Wij zijn vorig weekend twee nachten in deze mooie B&B geweest. De B&B ligt heerlijk rustig en is zeer comfortabel ingericht. Iedere ochtend werden we verrast met een uitstekend ontbijt, waarbij rekening werd gehouden met persoonlijke wensen. We hadden leuke gesprekken met onze gastvrouw Petra. Zij is zeer gastvrij! Ook leuke tips voor de omgeving gekregen. Bedankt hiervoor. Deze B&B is zeker een aanrader!
Even geduld...