Landelijke overnachting |
Voor het eerst in tijden weer een nachtje in een B&B gelogeerd. Het vakantiehuisje in Doesburg is lieflijk ingericht en straalt door de inrichting een serene rust uit die voor ons heel aangenaam was. Dit komt mede door de houten meubelen en wastafel, het parket op de vloer en het leuke zitje bij de openslaande deuren naar de grote voortuin. Hier zou je als het mooi warm weer is heerlijk kunnen genieten van je ontbijt of avondeten. Toen wij kwamen was het echter -10 graden, maar de CV zorgde ervoor dat het huisje lekker warm was, ook toen we aankwamen. Verder is er alles aanwezig voor het maken van koffie/thee of een kleine maaltijd (er staat een magnetron, een koelkastje en er is een ladenkast met servies/bestek). Niet onbelangrijk te vermelden dat het matras ons een heerlijke nachtrust bezorgde! Verder weet de charmante gastvrouw je alles te vertellen over (historische) bezienswaardigheden in de omgeving.
Paul & Kitty