Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen. Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring.
Martina en Anne
Beste Petra,
Heel veel succes met de B&B! Wat heb je ons verwend met een heerlijk ontbijt en een mooie rondwandeling door Doesburg. We hebben genoten van je gastvrijheid en van de mooie B&B. Liefs van Martina en Anne