Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Martina en Anne
Beste Petra, Heel veel succes met de B&B! Wat heb je ons verwend met een heerlijk ontbijt en een mooie rondwandeling door Doesburg. We hebben genoten van je gastvrijheid en van de mooie B&B. Liefs van Martina en Anne
Even geduld...