Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Els Verdouw uit Bergen NH
Heerlijke dagen heb je Helma en mij bezorgd! Met veel gastvrijheid en gevoel voor stijl heb je ons ontvangen. Genoten hebben we van jouw woonomgeving, het comfort van ons onderkomen, van Doesburg en omgeving maar bovenal van jouw kennis met verhalen over de geschiedenis en landinrichting. In alle opzichten meer dan prima. Ik hoop nog vaak je gast te mogen zijn. En dan niet alleen wandelend of fietsend de streek te verkennen maar ook in een wherry de Oude IJssel te af te varen. Heel veel succes en als “project Portugal” start, hoor ik dat graag. Els
Even geduld...