Afgelopen weekend een nachtje gelogeerd in de benb. Wat werden wij hartelijk ontvangen door Leo . Geweldige rondleiding door de benb gehad. Alles super schoon en netjes en met smaak en passie ingericht. Na een heerlijk nachtje slapen hebben wij kennis gemaakt met Petra. Een super goed verzorgd ontbijt maakte het helemaal af. Wij komen zeker terug . Echt 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Voor Petra en Leo. Tot de volgende keer Remco en Alice .