Reacties

Ubi iter? | Doesburg

Hier leest u de ervaringen van onze gasten. Hopelijk wordt u nog enthousiaster van deze eerdere ervaringen.
Bent u onlangs te gast geweest bij Ubi Iter? We zijn benieuwd naar uw ervaring. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
Alice en Remco uit Rotterdam
Afgelopen weekend een nachtje gelogeerd in de benb. Wat werden wij hartelijk ontvangen door Leo . Geweldige rondleiding door de benb gehad. Alles super schoon en netjes en met smaak en passie ingericht. Na een heerlijk nachtje slapen hebben wij kennis gemaakt met Petra. Een super goed verzorgd ontbijt maakte het helemaal af. Wij komen zeker terug . Echt 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Voor Petra en Leo. Tot de volgende keer Remco en Alice .
Petra Spaan Beheerdersantwoord van: Petra Spaan
We worden een beetje stil van jullie complimenten! We zien jullie graag nog eens terug. Hartelijke groeten van Leo en Petra
Even geduld...